Kaupan osapuoli ei ole saanut allekirjoituslinkkiä, mitä teen?

Voit kertoa kaupan osapuolelle, että hän pääsee allekirjoituspalveluun suoraan syöttämällä internet selaimeensa osoitteen sign.dias.fi. Allekirjoituspalvelussa kaupan osapuoli tunnistautuu ensin vahvasti omilla pankkitunnuksillaan, jonka jälkeen hän näkee kauppansa dokumentit. 

Allekirjoituslinkki lähetetään ähköpostiosoitteeseen, jonka olet syöttänyt välitysjärjestelmääsi asiakkaan tietoihin.

Selvittääksesi miksei kutsu ole mennyt perille, voit tarkistaa:

  1. Onko kaupan osapuolen sähköpostiosoite syötetty oikein välitysjärjestelmääsi.
  2. Kaupan osapuoli voi tarkistaa roskapostikansiostaan, että onko viesti mennyt sinne.

Lisätietoja allekirjoitusvaiheesta löydät tästä.