DIASin asiointipalvelu

Asiointipalvelu tarjoaa kaupan osapuolille paremman näkyvyyden DIAS-kauppaan helpottaen välittäjän työtä.

Lisätietoja kaupan osapuolille: DIASin asiointipalvelu - Ohjeita ostajalle ja myyjälle

Asiointipalvelussa kaupan osapuolet

  • voivat seurata kaupan vaiheiden etenemistä aina pankin valmistelusta kaupan valmistumiseen
  • saavat ohjeita ja lisätietoa DIAS-kaupan etenemisestä
  • löytävät huoneistokaupan allekirjoitusvaiheessa linkin allekirjoituspalveluun ja saavat kiinteistökaupassa ohjeet kaksivaiheisen allekirjoitusprosessin etenemisestä
  • voivat tarkastella kauppakirjaa ennen ja jälkeen allekirjoitusten
  • löytävät välittäjän yhteystiedot

Palveluun tunnistaudutaan vahvasti pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. DIAS-kauppa näkyy palvelussa kolme kuukautta kaupan valmistumisesta.

Milloin ostajat ja myyjät voivat käyttää asiointipalvelua?

DIAS-kauppa on nähtävissä asiointipalvelussa kun välittäjä on käynnistänyt DIAS-kaupan omasta välitysjärjestelmästään. Kaupan osapuolet saavat kaupan käynnistyksen yhteydessä DIASin lähettämän sähköpostin, jossa heille kerrotaan DIASin asiointipalvelusta.

Miten voin kertoa asiakkaalle DIASin asiointipalvelusta?

DIASin asiointipalvelu tukee välittää asiakasviestinnässä ja asiakaskokemuksen rakentamisessa. Suosittelemme kertomaan DIAS-kaupan mahdollisuudesta ja DIASin asiointipalvelusta jo toimeksiantosopimusta tehtäessä tai ostotarjouksen tekemisen yhteydessä.

”Voit seurata kauppasi etenemistä osoitteessa asiointi.dias.fi. Näet palvelusta ohjeita ja lisätietoja DIAS-kaupan eri vaiheisiin sekä voit tarkastella kauppakirjaa. Palveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.”