DIASin asiakaspalvelu

DIASin asiakaspalvelu on avoinna

Ma–pe klo 08.00–17.00

Juhannuksen poikkeusaukiolo

  • Juhannusaattona pe 20.6.2025 asiakaspalvelumme on suljettu
    Huomioithan, että pankit eivät käsittele DIAS-kauppoja juhannuksena 20.6. - 22.6. Kauppojen tarkastuksia tai maksuja ei siten voida näiden päivien aikana edistää. Kauppoja voi kuitenkin käynnistää ja allekirjoittaa normaalisti myös juhannuksena. 

Olemme tavoitettavissa seuraavissa kanavissa

  • Puhelimitse numerossa +358 10 201 1190 (puhelun hinta: pvm / mpm)
  • Sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@dias.fi
  • Chatissä, jonka löydät Tuki-valikosta

Jos emme pääse vastaamaan puheluusi, soitamme sinulle takaisin aukioloaikojemme puitteissa.

Muistathan tutustua myös usein kysyttyihin kysymyksiin

Tietojenkalastelua ja huijausviestejä on paljon liikkeellä

Suosittelemme suhtautumaan varauksella sähköpostilla tulleisiin tietopyyntöihin ja tarkistamaan viestin oikeellisuuden puhelimitse viestin lähettäjältä. 

DIAS ei koskaan ole yhteydessä kaupan osapuoliin liittyen maksuihin, vaan kaikki maksuihin liittyvä yhteydenpito tapahtuu pankkien kautta. 

Mikäli huomaat jotakin epäilyttävää, voit olla yhteydessä puhelimitse DIASin asiakaspalveluun numeroon +358 10 201 1190.