DIASin asiakaspalvelu

Olemme tavoitettavissa seuraavissa kanavissa

  • Puhelimitse numerossa +358 10 2011190 
  • Sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@dias.fi
  • Chatissä, jonka löydät Ota yhteyttä-valikosta

Jos emme pääse vastaamaan puheluusi, soitamme sinulle takaisin aukioloaikojemme puitteissa.

Muistathan tutustua myös usein kysyttyihin kysymyksiin

DIASin asiakaspalvelu on avoinna 

ma–pe klo 08.00–17.00

Poikkeusaukioloajat

Asiakaspalvelumme on suljettuna: 

  • Helatorstaina 26.5.2022

Pankkien aukiolo ja kauppojen käsittely

Huomioithan, että pankit eivät käsittele DIAS-kauppoja helatorstaina 26.5.2022. Kauppojen tarkastuksia tai maksuja ei siten voida edistää tänä päivänä. 

Kauppojen käynnistäminen ja allekirjoittaminen

Voit käynnistää ja keskeyttää DIAS-kauppoja normaalisti välitysjärjestelmästäsi. Myös allekirjoitusvaiheen voi käynnistää ja kauppoja voi allekirjoittaa koko helatorstain ajan normaalisti sign.dias.fi-palvelussa.

Asiakaspalvelumme toivottaa hyvää helatorstaita!

Tietojenkalastelua ja huijausviestejä on paljon liikkeellä

Suosittelemme suhtautumaan varauksella sähköpostilla tulleisiin tietopyyntöihin ja tarkistamaan viestin oikeellisuuden puhelimitse viestin lähettäjältä. 

DIAS ei koskaan ole yhteydessä kaupan osapuoliin liittyen maksuihin, vaan kaikki maksuihin liittyvä yhteydenpito tapahtuu pankkien kautta. 

Mikäli huomaat jotakin epäilyttävää, voit olla yhteydessä puhelimitse DIASin asiakaspalveluun numeroon +358 10 2011190.