DIASin asiakaspalvelu

DIASin asiakaspalvelu on avoinna

Ma–pe klo 08.00–17.00

Olemme tavoitettavissa seuraavissa kanavissa

  • Puhelimitse numerossa +358 10 201 1190 (puhelun hinta: pvm / mpm)
  • Sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@dias.fi
  • Chatissä, jonka löydät Tuki-valikosta

Jos emme pääse vastaamaan puheluusi, soitamme sinulle takaisin aukioloaikojemme puitteissa.

Muistathan tutustua myös usein kysyttyihin kysymyksiin

Tietojenkalastelua ja huijausviestejä on paljon liikkeellä

Suosittelemme suhtautumaan varauksella sähköpostilla tulleisiin tietopyyntöihin ja tarkistamaan viestin oikeellisuuden puhelimitse viestin lähettäjältä. 

DIAS ei koskaan ole yhteydessä kaupan osapuoliin liittyen maksuihin, vaan kaikki maksuihin liittyvä yhteydenpito tapahtuu pankkien kautta. 

Mikäli huomaat jotakin epäilyttävää, voit olla yhteydessä puhelimitse DIASin asiakaspalveluun numeroon +358 10 201 1190.