Olemme tavoitettavissa seuraavissa kanavissa
- Puhelimitse numerossa +358 10 2011190
- Sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@dias.fi
- Chatissä, jonka löydät Ota yhteyttä-valikosta
Jos emme pääse vastaamaan puheluusi, soitamme sinulle takaisin aukioloaikojemme puitteissa.
Muistathan tutustua myös usein kysyttyihin kysymyksiin.
DIASin asiakaspalvelu on avoinna
ma–pe klo 08.00–17.00
Poikkeusaukioloajat
Asiakaspalvelumme on suljettuna:
- Helatorstaina 26.5.2022
Pankkien aukiolo ja kauppojen käsittely
Huomioithan, että pankit eivät käsittele DIAS-kauppoja helatorstaina 26.5.2022. Kauppojen tarkastuksia tai maksuja ei siten voida edistää tänä päivänä.
Kauppojen käynnistäminen ja allekirjoittaminen
Voit käynnistää ja keskeyttää DIAS-kauppoja normaalisti välitysjärjestelmästäsi. Myös allekirjoitusvaiheen voi käynnistää ja kauppoja voi allekirjoittaa koko helatorstain ajan normaalisti sign.dias.fi-palvelussa.
Asiakaspalvelumme toivottaa hyvää helatorstaita!
Tietojenkalastelua ja huijausviestejä on paljon liikkeellä
Suosittelemme suhtautumaan varauksella sähköpostilla tulleisiin tietopyyntöihin ja tarkistamaan viestin oikeellisuuden puhelimitse viestin lähettäjältä.
DIAS ei koskaan ole yhteydessä kaupan osapuoliin liittyen maksuihin, vaan kaikki maksuihin liittyvä yhteydenpito tapahtuu pankkien kautta.
Mikäli huomaat jotakin epäilyttävää, voit olla yhteydessä puhelimitse DIASin asiakaspalveluun numeroon +358 10 2011190.